قدردانی از ایثار، فداکاری و تلاش مجاهدانه کادر درمان و مدافعان سلامت

فرماندار قصرشیرین گفت : ایثار، فداکاری و تلاش مجاهدانه کادر درمان و مدافعان سلامت برای خدمات رسانی به بیماران از ابتدای شیوع بیماری و بحران کرونا در این شهرستان تاکنون شایسته قدردانی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : کادر درمان برای سلامت مردم جان خود را به خطر انداختند تا سلامتی را به مردم هدیه کنند.

او گفت : پرستاران و پزشکان همانند رزمندگان در هشت سال دفاع به تکلیف خود عمل کردند و با وجود تحریم‌های سنگین دارویی و کمبود امکانات پزشکی خدمات بسیار خوبی را به مردم ارایه کردند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: ایثار، گذشت و فداکاری از مهم‌ترین درس‌هایی است که کادر درمان در زمان شیوع کرونا به ما داده اند.

تاتار افزود:جهادگران در جنگ نقشی بسیار راهبردی داشتند و معبر‌هایی فتح رزمندگان را ایجاد می‌کردند و بسیاری از آن‌ها به استقبال شهادت رفتند آن‌ها آگاهانه بدون سلاح به مصاف دشمن مقابل خود رفتند و برای دیگر رزمندگان سنگر می‌ساختند.

او گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس تاریخ افتخارآفرینی و بالندگی ملت ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین با تبریک هفته دفاع مقدس و تقدیر از مدافعان سلامت که در زمان شیوع کرونا تلاش‌های زیادی انجام دادند، افزود: خدمات کادر درمان همانند کار رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

مرادعلی حسنی افزود: شهدا امنیت و آرامش را به ارمغان آوردند و کادر درمان نیز سلامتی را به مردم هدیه داده و خدمات زیادی به مردم ارایه کرده اند.

او ادامه داد: جهادگران هم کمک‌های زیادی در دوران دفاع مقدس ارائه کردند و به حق سنگر سازان بی سنگر بودند و امروز در بخش کشاورزی و خودکفایی بسیار ارزشمند عمل می‌کنند.

او گفت: دستاورد‌های دفاع مقدس حفظ و تثبیت نظام و انقلاب با ایمان راسخ در لبیک به ولایت فقیه و حفظ استقلال کشور و صدور انقلاب و بیداری اسلامی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: آنچه انجام دادیم انجام رسالت است و وظیفه اخلاقی و دینی ما است.

رضا منصوری افزود: افراد زیادی برای اعتلای نظام رفتند و اکنون نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا وظیفه داریم به عنوان کادر درمان از سلامت مردم صیانت کنیم.

او افزود: قصرشیرین با وجود ۲ مرز رسمی و حضور نیرو‌های نظامی و تردد زیاد باید آمار زیادی به لحاظ ابتلا به کرونا را داشت که با لطف خدا و تلاش دسته جمعی مدیران و کادرمان و مسوولان کمترین آمار شمار مبتلایان در استان کرمانشاه را داریم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.