پرداخت ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح های اشتغالزایی

معاون فرماندار جوانرود گفت : امسال ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۲۲۳ طرح و اشتغالزایی ۲۳۶ نفر به مشاغل آسیب دیده از کرونا در بخش‌های مختلف این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کمال شهسواری معاون فرماندار جوانرود گفت : ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات به رسته‌های آسیب دیده از کرونا از جمله رانندگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری، کشاورزی، واحد‌های صنعتی و صنفی، حوزه‌های ورزش، آموزش و فرهنگی و بهداشتی پرداخت شده است.

او به تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی شهرستان جوانرود در سال‌جاری اشاره کرد و گفت : میزان تعهد اشتغال این دستگاه‌ها ۲ هزار نفر بوده که تاکنون ۶۸ درصد آن محقق شده است.

معاون فرماندار جوانرود به تسهیلات اشتغالزایی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در روستا‌های این شهرستان اشاره کرد و افزود: مجریان و تسهیل گران بنیاد برکت تاکنون در بیش از ۲۵ روستای شهرستان جوانرود ورود پیدا کرده اند.

شهسواری افزود: بنیاد برکت از ابتدای سالجاری تاکنون با پرداخت ۱۱۰ فقره تسهیلات پنج میلیون تا ۵۰ میلیون تومانی ۱۱۰ طرح اشتغالزا در روستا‌های شهرستان جوانرود اجرا کرده است.

او ادامه داد: بیش از ۱۵۰ پرونده اشتعالزایی دیگر نیز توسط بنیاد برکت در شهرستان جوانرود در حال تکمیل پرونده یا پرداخت است.

شهسواری، به کاهش سه درصدی نرخ بیکاری استان کرمانشاه در سال ۹۸ نسبت به ۹۷ اشاره و گفت: برای سال ۹۹ نیز کاهش نرخ ۲.۵ درصدی برای استان پیش بینی شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار