تاریخ رونمایی از گوشی OPPO A93 مشخص شد

سرانجام تاریخ رونمایی از مورد انتظارترین گوشی شرکت OPPO مشخص شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اوپو الکترونیکس کورپ، تولیدکننده وسایل الکترونیکی در گوانگدونگ چین است. محصولات عمده خط تولید این شرکت شامل MP3 پلیر، مدیا پلیر‌های قابل حمل، ال‌سی‌دی تلویزیون، کتاب‌خوان‌های الکترونیکی، پخش‌کننده DVD و تلفن‌های هوشمند است. این شرکت در سال ۲۰۰۴ تاسیس شد و هم اکنون در نقاط زیادی از جهان با نام برند OPPO شناخته می‌شود.

به تازگی، OPPO از یک گوشی هوشمند بسیار ارزان قیمت A33 رونمایی کرده است و حالا یک گوشی دیگر از سری A در حال عرضه است. A93 OPPO در حال حاضر آماده ارائه به بازار است. شرکت OPPO مالزی تاریخ معرفی A93 را اعلام کرد. این گوشی در تاریخ ۶ اکتبر ساعت ۳ بعدازظهر به وقت محلی معرفی می‌شود. پوستر رسمی این گوشی نیز منتشر شده و در آن طراحی و مشخصات اصلی آن نشان داده شده است.

تاریخ رونمایی از گوشی OPPO A93 مشخص شد

مشخصات فنی گوشی جدید شرکت OPPO 

اساسا OPPO A93 یک OPPO F۱۷ Pro با اسم تجاری جدید است؛ پوستر‌های منتشر شده یک نما از جلوی گوشی نشان می‌دهند. این گوشی دارای چهار دوربین است که در پشتش قرار داشته و ضخامت ۴۸/۷ میلی‌متر دارد. علاوه بر این، A93 با ۸ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود. یکی از رنگ‌های احتمالی تلفن، سفید است.

بر اساس شایعات منتشر شده در این باره می‌توان گفت که یک OPPO A93 صفحه نمایش ۴/۶ اینچی AMOLED خواهد داشت و این فناوری با Helio P95 SoC همراه است. A93 دارای یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپری با شارژ سریع ۳۰ ولت VOOC ۴.۰ می‌باشد. در پشت، یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در کنار یک مانیتور ۸ مگاپیکسیل وجود دارد. این گوشی با اندروید بالای ۱۰ روانه بازار خواهد شد.

در عین حال برای دانستن اطلاعات دقیق‌تر از این مدل گوشی باید تا زمان ارائه رسمی OPPO A93 توسط این شرکت صبر کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.