برپایی ۴ غرفه اورژانس پیش بیمارستانی

مدیر غرفه‌های اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه از برپایی ۴ غرفه اورژانس پیش بیمارستانی در نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علیرضا کهریزی مدیر غرفه‌های اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه با اشاره به اینکه تا قبل از رسیدن اورژانس خانواده یا افراد گذری در سانحه بر بالین مصدومین حضور دارند، گفت : همیشه بحث آموزش خدمات پیش بیمارستانی برای عموم مردم در اولویت کار ما بوده خصوصاً بخش آموزشی CPR که سعی شده عموم مردم را با تجهیزاتی که درک دارند از جمله «انواع ماسک‌ها، کپسول‌ها، تروما‌ها و…» آموزش بدهیم.

او هدف از آموزش عمومی را خدمات صحیح و به موقع به بیماران و سانحه دیدگان حوادث عنوان کرد و گفت : به درخواست ارگان‌ها از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، ادارات، بهزیستی و … پذیرش آموزش کمک‌های پیش بیمارستانی بین سنین مختلف داریم.

مدیر غرفه‌های اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه افزود: آموزش در هفته دفاع مقدس بین سنین مختلف ۸ الی ۱۲ ساعته انجام و به متقاضیان گواهی آموزش معتبر ارائه می‌شود تا در مواقع لزوم با اورژانس همکاری داشته باشند.

کهریزی با اشاره به اینکه امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا نتوانستم از ورودی شهرستان کنگاور موکب و پایگاه بزنیم، گفت: برنامه‌ها را در چهار غرفه نمایشگاه به عموم ارائه دادیم که یک غرفه مخصوص ارائه خدمات آموزش اربعین بود و یک بخش از نمایشگاه به احیا بیماران قلبی ریوی اختصاص داده شده.

مدیر نمایشگاه اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه گفت: امسال در گروه‌های ۱۰ تا ۱۵ نفره یک هفته آموزش در بین سنین مختلف در مکان نمایشگاه داشته‌ایم و استقبال خوبی از ارائه آموزش شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.