انعقاد تفاهم نامه همکاری بین تیم‌های فوتبال و فوتسال دزفول

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: انعقاد یک تفاهم نامه از سوی تیم‌های ورزشی و کارخانه‌های حمایت کننده، علاوه بر حمایت از تیم می‌تواند به معرفی و مطرح کردن این کارخانه‌ها کمک کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمند پور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: تیم های ورزشی شهرستان در رشته های مختلف پتانسیل و ظرفیت خوبی دارند و در واقع با تکیه بر توان خود توانسته اند به روزهای اوج ورزش دزفول نزدیک شوند.

او  افزود: مشکلات ورزش شهرستان خیلی پیچیده نیست و با حمایت این کارخانه‌ها تحولی در حوزه ورزشی ایجاد خواهد شد و انعقاد تفاهم نامه و انجام اقداماتی دو طرفه از جانب تیم‌های ورزشی و کارخانه ‌های حمایت کننده، علاوه بر حمایت از تیم می‌تواند به معرفی و مطرح کردن این کارخانه های موفق و بزرگ به عنوان ظرفیت‌های دزفول کمک کند.

فرهمند پور بیان داشت: حمایت مدیران کارخانه‌های فولاد روهینا جنوب، خمیرمایه دز و دوده فام دزفول از حوزه ورزش دزفول جای تقدیر و تشکر دارد.

نمایندگان کارخانه‌های صنعتی آمادگی خود را جهت حمایت از حوزه ورزش را اعلام کردند که مقرر شد با بررسی هیئت فوتبال شهرستان مشکلات موجود بررسی و به کارخانه‌ها جهت حمایت اعلام شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار