اجرای ۱۰۰ درصدی برخی مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به زنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت:دادگستری استان زنجان در اجرای مصوبات سفر ریاست قوه قضائیه به زنجان جزو استان‌های برتر بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان در اجرای مصوبات سفر ریاست معزز قوه قضاییه به استان زنجان جزو استان‌های برتر است، گفت: برخی از مصوبات سفر رییس قوه قضاییه در زنجان۱۰۰ درصد و برخی از مصوبات مانند پروژه‌های عمرانی حدودا ۶۰ درصد اجرا شده است.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی ضمن اشاره به وضعیت آشفته بازار و گرانی‌های موجود در کشور گفت: سازمان تعزیرات حکومتی بایستی به وضعیت بازار نظارت لازم را داشته باشد.
 
او بابیان اینکه این گرانی‌ها به هیچ وجه زیبنده نظام نیست و انتظار و توقعمان از مسولان امر این است که مشکلات مردم را حل کنند، گفت: اداره تعزیرات حکومتی اجازه ندهد تا برخی از فرصت طلبان در سایه تحریم‌ها و گرانی دلار مردم را بیش از پیش به مضیقه و سختی بیندازند.

رئیس شورای قضایی استان زنجان افزود: در بحث رسیدگی به پرونده‌های معوق توفیقات خوبی کسب کرده ایم، ولی باید تلاش کنیم تا پرونده‌های معوق را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.