تکلیف افراد بازمانده از تحصیل در حمیدیه چیست؟

فرماندار حمیدیه بر توجه به افراد بازمانده از تحصیل در حمیدیه و جذب آن‌ها با همکاری همه ادارات شهرستان با توجه به شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اشاره کرد و گفت: باتوجه به موج سوم شیوع بیماری کرونا ویروس، افراد بازمانده از تحصیل در باید با همکاری همه ادارات مورد توجه قرار گیرند.

او بر اجرای اقدامات و تهمیدات لازم از سوی مسئولان مربوطه به منظور جلوگیری از این بیماری به ویژه در مدارس تاکید کرد و افزود: همچنین از همه ظرفیت‌ها جهت برگزاری کلاس‌های تقویتی کنکور سال آینده استفاده خواهیم کرد.

هاشمی اظهار کرد: اداره آموزش و پرورش با همکاری بخشداران شهرستان علاوه بر رفع مشکلات ایاب و ذهاب بعضی از دانش آموزان روستایی، نسبت به اولویت بندی مدارس جهت هوشمند سازی آن‌ها اقدام لازم به عمل آورند، چراکه با شیوع این بیماری شرایط برای ترک تحصیل برخی از دانش آموزان فراهم می شود و به تبع آن به وضعیت آموزشی شهرستان و استان خوزستان لطمه وارد خواهد شد، به همین سبب باید از ترک تحصیل دانش آموزان به ویژه افراد ساکن مناطق محروم جلوگیری شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.