افزایش تردد‌های غیرضروری در تبریز

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: با توجه به موج سوم ویروس کرونا و کاهش استفاده از حمل و نقل عمومی، تردد غیرضروری خودرو‌های شخصی در تبریز افزایش یافته و باعث ترافیک سنگین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، آدی‌بیگ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: با توجه به رصد دوربین‌های ترافیکی، تراکم خودرو حدود ۳۳ درصد در روز‌هایی که مردم از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کردند کاهش یافته بود اما در حال حاضر ۲۷ درصد افزایش تراکم خودرو در کلانشهر تبریز به وجود آمده است.

او افزود: عمده‌ترین دلیل افزایش تراکم خودرو در کلانشهر تبریز عدم استفاده مردم از حمل و نقل عمومی به دلیل شیوع موج سوم ویروس کرونا و استفاده از خودرو‌های شخصی است.

آدی‌بیگ گفت: اوج گرفتن دوباره ویروس کرونا استفاده از حمل و نقل عمومی را کاهش داده است و طبیعتا افزایش استفاده از خودرو‌های شخصی را به همراه داشته است.

او گفت: با توجه به برخی از اقدامات که برای آرام سازی معابر انجام شده، سعی بر این است که با هوشمندسازی و بحث نرم افزاری مردم را هر چه بیشتر با فرهنگ ترافیک آشنا کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار