رفع کامل مشکل شبکه فاضلاب کلانشهر کرمانشاه در انتظار تامین اعتبار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : رفع کامل مشکل شبکه فاضلاب کلانشهر کرمانشاه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اعلام اینکه رفع کامل مشکل شبکه فاضلاب کلانشهر کرمانشاه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد، گفت : اکنون عمده فاضلاب شهر کرمانشاه وارد رودخانه‌های قره‌سو و آبشوران می‌شود که نارضایتی‌هایی را به دنبال داشته است.

او گفت : با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌توانیم ۱۹ نقطه انفصال را به هم وصل کرده و با راه‌اندازی ۲ ایستگاه پمپاژ حداقل فاضلاب را از شهر کرمانشاه بیرون برده و کمی از نارضایتی مردم کم کنیم.

او با اشاره به پروژه‌های در دست انجام احداث تصفیه خانه در استان کرمانشاه، افزود: همچنین اگر ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در اختیار داشته باشیم می‌توانیم چهار تصفیه خانه هرسین، جوانرود، تازه‌آباد و روانسر را به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به مشکلات متعدد تامین آب در کرمانشاه، توضیح داد که متاسفانه در کنار ظرفیت پایین مخازن تامین آب، پرت و هدررفت آب به دلیل فرسودگی شبکه بالا است.

کاکاوند افزود: هزار و ۷۰۰ کیلومتر شبکه آب در استان داریم که ۴۵ درصد آن باید بازسازی شود و این در حالی است که پارسال ۵۰۰ میلیون تومان و امسال یک میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته که کفاف حل مشکلات یک کوچه را هم نمی‌دهد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار