سردار رحیمی خبر داد؛

دستگیری ۹۳۷ سارق، قاچاقچی و اراذل و اوباش پایتخت در طرح رعد ۳۸

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ درباره جزئیات اجرای طرح رعد ۳۸ توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در طرح رعد ۳۸ که ظهر امروز (چهارشنبه ۹ مهرماه) در ستاد فاتب برگزار شد، اظهار کرد: در ادامه مبارزه بی امان پلیس با مجرمان و مخلان نظم و امنیت، امروز سی و هشتمین مرحله طرح رعد پلیس پایتخت به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در مجموع ۳۱۸ حکم قضایی صادر شد و ۹۳۷ سارق، مالخر، قاچاقچی، اراذل و اوباش و ... دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: در حوزه سرقت، مجرمان به ۳ هزار سرقت اعتراف کردند و این اعتراف‌ها بیشتر خواهد شد و ۳۶ باند نیز دستگیر شداند.

سردار رحیمی بیان کرد: ارزش اموال کشف شده بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان است و ۲۵۳ دستگاه موتورسیکلت و خودرو در این طرح کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: حدود ۸ قبضه سلاح جنگی و ۶۳ قبضه سلاح سرد نیز کشف شده است.

او گفت: بالغ بر ۵ میلیارد تومان انواع و اقسام کالای قاچاق کشف شده است.

سردار رحیمی بیان کرد: یک باند و تعداد زیادی خرده فروش نیز در این طرح منهدم شدند و بیش از ۱۶۸ کیلو موادمخدر کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ افزود: طرح‌های پلیس در پایتخت برای استقرار نظم و امنیت و برخورد با سارقان و ... ادامه دارد و ما شبانه روز با تمام توان در خدمت مردم هستیم.

سردار رحیمی بیان کرد: باند دیگری هم تا به این لحظه به سرقت ۲۰۰ گوشی تلفن همراه اعتراف کردند، همچنین اعضای باند دیگری به سرقت ۸۰ دوچرخه اعتراف کرده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: ما با اشرافی اطلاعاتی خود با قاطعیت با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۲۰ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
با سلام متاسفانه علیرغم تلاش پرسنل پلیس پایتخت در طرح رعد خیلی از عملکرد های پلیس توسط خبرنگاران و فرماندهان پلیس نادیده گرفته میشه بعنوان مثال یکی از کلانتری های تهران یک میلیون و دویست هزار شامپو برند خارجی تاریخ مصرف گذشته که توسط فردی به قیمت چهار میلیارد تومان خریداری و به کارگاهی منتقل شده تا با تعویض برچسب تاریخ انقضا ها به ۲۰۲۱ تغییر داده شده و قصد فروش محموله به قیمت صدوبیست میلیارد تومان را داشته دستگیر و کل محموله هم توقیف شده اما در طرح رعد هیچ اشاره ای بهش نشه تا مردم در جریان اقدامات مهم قرار بگیرند
آخرین اخبار