کشف ۶۵۸ کیلوگرم تریاک در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی یک بارانداز مواد مخدر در مناطق جنگلی شهرستان میناب و کشف ۶۵۸ کیلوگرم تریاک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب با پیگیری‌های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک بارانداز مواد مخدر در یکی از مناطق جنگلی این شهرستان شدند.

سردار جعفری افزود: ماموران در بازرسی از محل مورد نظر ۱۹۴ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در زیر درختان جنگلی مخفی شده بود را کشف و یک قاچاقچی مواد مخدر را نیز دستگیر کردند.


بیشتر بخوانید


او گفت:با بررسی‌های صورت گرفته و اظهارات متهم دستگیر شده، مشخص شد که اعضای دیگر این باند مقادیر بیشتری مواد مخدر را از مخفیگاه بارگیری و قصد انتقال به استان‌های همجوار دارند.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: ماموران حین گشت زنی در یکی از محور‌های فرعی شهرستان میناب یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و پس از تعقیب و گریز طولانی آن را متوقف کردند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب، جنگلی بودن منطقه و تیراندازی به سمت ماموران از محل متواری شدند، گفت: در بازرسی از خودرو توقیف شده ۴۶۴ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

او با اشاره به اینکه در این عملیات ها جمعا ۶۵۸ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد، گفت: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری شده نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.