مصرف بیش از یک میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از مصرف یک میلیارد و ۳۵۲ میلیون متر مکعب گاز طبیعی طی شش ماهه نخست امسال در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با بیان اینکه در ۶ ماهه امسال در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی استان یک میلیارد و ۳۵۲ میلیون مترمکعب گاز مصرف شده، گفت: از کل گاز مصرف شده در استان، ۶۷۳ میلیون متر مکعب مربوط به مصرف خانگی و صنعتی و ۶۷۹ میلیون متر مکعب گاز نیز از سوی نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل مصرف شده است.

او اظهار داشت: این میزان مصرف گاز طبیعی در استان ۱۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته که بخش خانگی و صنعتی با ۲۹ میلیون متر مکعب رشد و بخش نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل با ۱۰۳ میلیون متر مکعب کاهش مصرف گاز نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل استان اردبیل یکی از سردترین نقاط کشور می‌باشد و بدلیل بارش‌های متعدد برف در طی سال و کاهش دما طی روز‌های اخیر مصرف گاز مشترکین خانگی امسال نسبت به مدت مشابه سال‌های قبل افزایش یافته است.

اسماعیلی در رابطه با پایداری تامین گاز طبیعی در استان نیز ابراز امیدواری کرد و گفت: ان شاء الله با اقدامات انجام گرفته در سطح استان امسال شاهد افت فشار و قطعی گاز در استان اردبیل نخواهیم بود.

او تصریح کرد: شهروندان گرامی می‌توانند در مواقع بروز حوادث مربوط به گاز طبیعی و مشکلات فنی با واحد امداد شرکت گاز استان اردبیل در هر ساعت از شبانه روز با شماره گیری ۱۹۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار