ملی پوشان فوتسال تست کرونا می‌دهند

تیم ملی فوتسال کشورمان قبل از سفر به ازبکستان روز یکشنبه هفته آینده تست کرونا می‌دهند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفته آینده در ۲ بازی دوستانه به مصاف تیم ملی ازبکستان می‌رود. این بازی به میزبانی ازبک‌ها در شهر تاشکند برگزار خواهد شد و از همین رو ملی پوشان کشورمان قبل از سفر به ازبکستان قرار است روز یکشنبه ۱۳ مهر ماه تست کرونا داده و بعد از مشخص شدن جواب آن، تمرینات تیم ملی برای بازی برابر ازبکستان به مدت ۲ روز در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال و زیر نظر محمد ناظم الشریعه برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


همچنین سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان برای دیدار دوستانه برابر تیم ملی ازبکستان ۱۴ بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرده که از نکات عجیب این لیست می‌توان به غیبت مهدی جاوید، ملی پوش با سابقه کشورمان اشاره کرد. طبق اعلام مسئولان کمیته فوتسال بازیکنان تیم ملی قرار است پس از بازی با ازبکستان، اواخر آبان ماه به کویت رفته تا در آنجا هم ۲ بازی دوستانه برابر این کشور برگزار کرده تا ملی پوشان کشورمان با آمادگی بالایی وارد مسابقات جام ملت‌های آسیا شوند.

مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا از ۱۲ تا ۲۳ آذر ماه به میزبانی کویت، در ورزشگاه شیخ سعد آل عبدالله برگزار می‌شود و تیم ملی فوتسال کشورمان در این رقابت‌ها در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه شده است و در اولین مسابقه خود روز پنجشنبه ۱۳ آذر ماه باید به مصاف تیم ملی عربستان برود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار