تامین گاز مشترکین کرمانشاه در فصل سرما

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از آمادگی برای تامین گاز مشترکین در فصل سرما خبر داد و گفت : ممکن است در زمستان امسال مصرف روزانه گاز در استان کرمانشاه به ۱۴ میلیون مترمکعب برسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن فصل سرما و افزایش نیاز به تامین گاز، گفت : در فصل تابستان همه تمهیدات لازم برای این موضوع را فراهم کردیم و اکنون در آمادگی کامل به سر می‌بریم.

او گفت : کار اورهال، تعمیرات اولیه و تجهیز ایستگاه‌ها انجام شده و اقلامی که مورد نیاز فصل سرما است مانند انواع المنت، فیلتر و ... را برای ایستگاه‌ها خریداری کردیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه از نظر تامین گاز نیز محدودیتی نداریم، افزود: با ذخیره و تولید مناسب گازی که در سراسر کشور داریم، بعید است برای فصل سرمای امسال با مشکل خاصی مواجه شویم.

شهبازی با بیان اینکه در صورت سرد شدن شدید هوا و بروز مشکل به سمت محدود کردن گاز صنایع می‌رویم، افزود: قراردادی که برای تامین گاز مورد نیاز صنایع داریم برای هشت ماه از سال است و اگر با کمبودی مواجهیم شویم، صنایع می‌توانند از سوخت جایگزین استفاده کنند.

او ادامه داد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که مشکلی برای فصل سرمای مشترکین خانگی ایجاد نشود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه میزان مصرف گاز استان در فصل سرمای گذشته را روزانه حدود ۱۳.۵ میلیون مترمکعب اعلام و پیش‌بینی کرد این میزان امسال با توجه به افزایش تعداد مشترکین به حدود ۱۴ میلیون مترمکعب برسد.

مصرف ۲.۲ میلیارد مترمکعب گاز در نیمه اول امسال

شهبازی از مصرف دو میلیارد و ۲۴۰ میلیون مترمکعب گاز در استان کرمانشاه در نیمه اول امسال هم خبر داد و افزود: این میزان مصرف در نیمه اول پارسال دو میلیارد و چهار میلیون مترمکعب بوده است.

او افزود: در نیمه اول امسال ۹۷۳۴ مشترک و ۵۲۵۱ انشعاب جدید در کرمانشاه اضافه شد و نزدیک به ۵۳۹ کیلومتر هم شبکه گذاری داشتیم که عمده این اقدامات مربوط به گازرسانی روستا‌ها بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه در نیمه اول امسال گازرسانی به ۸۱ روستا و شهر نودشه در استان به بهره‌برداری رسید، گفت: در این مدت ۵۲ واحد تولیدی و صنعتی کرمانشاه نیز به شبکه گاز متصل شدند .

اانتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار