توزیع پنج تن برنج با نرخ مصوب در قصرشیرین

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین گفت : پنج تن برنج با نرخ مصوب در این شهرستان با هدف تامین مایحتاج ضروری مردم و تنظیم بازار توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت‌الله خدرویسی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین گفت : پنج تن برنج از طریق برخی فروشگاه‌های سطح شهر در میان مردم توزیع شد تا در راستای تامین این کالای اساسی نگرانی و کمبودی وجود نداشته باشد.

او گفت : با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه ماه آینده چهار تن دیگر برنج جذب و در شهرستان توزیع می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به عاملان توزیع که توسط اداره صمت معرفی شده سهمیه خود را خریداری کنند.

خدرویسی ادامه داد: بازرسی از اصناف شهرستان با شدت انجام می‌شود و با متخلفان و برهم زنندگان نظم بازار برخورد قانونی می‌شود.

او افزود: یک تیم متشکل از نماینده ادارات عضو ستاد کرونا زیرنظر شبکه بهداشت و درمان در سطح شهر با توجه به شیوع کرونا نظارت می‌کند و اصناف و واحد‌های صنفی نیز ضمن اینکه خود از پوشش محافظتی ماسک استفاده کنند باید از ورود افراد بدون ماسک به واحدهایشان جلوگیری کنند و رعایت فاصله را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

خدرویسی گفت: شماره تلفن ۱۲۴ آماده دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه تخلفات صورت گرفته از سوی واحد‌های صنفی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار