قلع و قمع ۱۵ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در البرز

جانشین فرماندهی انتظامی البرز از قلع و قمع ۱۵ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار البرز که با ایجاد شرارت باعث ناامنی شهروندان شده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار سید جعفر حسینی، جانشین فرماندهی انتظامی البرز گفت: در پی تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد مزاحمت و برهم زدن نظم عمومی توسط تعدادی از اوباش سابقه دار در مناطق مختلف استان، رصد تحرکات اوباش سابقه دار در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: با تلاش‌های شبانه روزی ماموران و اقدامات اطلاعاتی گسترده در این خصوص، مخفیگاه ۱۵ نفر از اراذل و اوباش نامی که با استفاده از سلاح سرد و گرم، اقدام به شرارت و ناامنی می‌کردند، شناسایی شد.

سردار حسینی گفت: ماموران در چندین عملیات جداگانه، موفق به دستگیری ۱۵ اوباش سابقه دار که متهم به انواع جرائم و با ایجاد رعب و وحشت عمومی باعث اخلال در امنیت شهروندان شده بودند دستگیر و به پلیس امنیت عمومی استان منتقل شدند.

جانشین انتظامی البرز با اشاره به این که از این متهمان، تعداد ۵ قبضه سلاح گرم، ۲۰ قبضه سلاح سرد، ۵۸ ثوب البسه شیطان پرستی کشف شد، افزود: استان البرز جایی برای جولان و عربده کشی اراذل و اوباش نیست و هرکس بخواهد نظم و امنیت شهروندان را مختل کند، برابر قانون با وی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.