تیم باریج اسانس کاشان از لیگ برتر والیبال بانوان انصراف داد

مدیر باشگاه باریج اسانس کاشان از انصراف تیم بانوان باشگاه باریج اسانس کاشان از ادامه حضور در مسابقه‌های لیگ برتر بانوان ایران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا واعظ مدیر باشگاه باریج اسانس کاشان افزود: هیات مدیره باشگاه با در نظر گرفتن اولویت‌های کنونی و در راستای تمرکز و انجام رسالت اصلی شرکت باریج اسانس و با هدف توزیع کالای دارویی در سطح کشور، از حضور در قابت‌های فصل جاری لیگ برتر بانوان انصراف داده است.

او حفظ سلامت بازیکنان و کادر فنی را از دیگر علت‌های حضور نیافتن تیم بانوان شرکت باریج اسانس در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر والیبال بانوان کشور بیان کرد.

مدیر باشگاه باریج اسانس کاشان اظهار داشت: تلاش زیادی برای بقای تیم انجام شد، اما اولویت اصلی حفظ سلامت بازیکنان و کادر فنی در وضعیت قرمز از نظر شیوع بیماری کووید- ۱۹ بود که به همین دلیل تصمیم نهایی از سوی هیات مدیره باشگاه مبنی بر خروج تیم از رقابت‌ها گرفته شد.

او تاکید کرد: انصراف بانوان باریج اسانس کاشان از لیگ برتر والیبال کشور به منزله انحلال تیم تلقی نشود، زیرا باشگاه با بهبود وضعیت و عبور از بحران کنونی دوباره در عرصه والیبال با قدرت به تیم‌داری ادامه خواهد داد.

تیم والیبال باریج اسانس کاشان قهرمانی رقابت‌های جام باشگاه‌های بانوان کشور را پیش‌تر در کارنامه خود ثبت کرده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.