تاکیدفرمانده لشکر ۲۱ حمزه ارتش بر نشر معارف دفاع مقدس

فرمانده تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی ارتش بر لزوم آموزش و نشر معارف هشت سال دفاع مقدس توسط نیرو‌های پایور تاکیدکرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،امیرسرتیپ دوم عیسی میرزایی فرمانده تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی ارتش گفت:امروزه باید هر یک از کارکنان و حتی خانواده‌های شان به حدی از آگاهی و دانش در مورد دفاع مقدس دست یابند که بتوانند با تبادل دانش و بحث علمی فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه گسترش دهند که لزوم آن مطالعه و تحقیق هر چه بیشتر در موضوع دفاع مقدس است.

او افزود:در راستای پیروی از دستورات مقام معظم رهبری در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی‌ها و کار‌های مهمی انجام شده است که از جمله مهمترین آن‌ها به طرح لبیک می‌توان اشاره کرد.

او همچنین تاکید کردوگفت: که اگر امروز ما موفقیتی می‌بینیم و عملکرد خوبی داشته ایم همه این‌ها را مدیون سلسله مراتب فرماندهی یگان‌ها و بخش‌های مختلف از جمله حفاظت اطلاعات و عقیدتی سیاسی هستیم.

فرمانده تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه اطلاع رسانی در مورد دفاع مقدس باید کاملا منطبق بر واقعیت و مبتنی بر مدارک باشدافزود: ما هرگز نمی‌خواهیم مطلبی خلاف واقعیت بیان شود، اما نباید هم از بیان مسائل ترس داشته باشیم و باید شجاعانه صحبت کنیم تا دین خود را نسبت به پیشکسوتان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ادا کنیم.

در ادامه این مراسم نیز تصاویر ضبط شده از فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری و معاونین وی و فرماندهان نزاجا جهت توجیه و آگاهی پرسنل پایور از طرح "لبیک" و اقدامات انجام شده توسط نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی پخش شد.

تجلیل از فعالان چهلمین سالگرد دفاع مقدس با ارائه الواح و جوایزی با حضور امیر سرتیپ دوم میرزایی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۱ حمزه سیدالشهدا و امیر سرتیپ دوم شفیعی فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار