اصلاح خدمات دهی به دانشجویان در دانشگاه پیام نور

به منظور اصلاح خدمات دهی به دانشجویان و راه اندازی فضای مناسب جهت رفاه حال آنها، مسئولان از واحد‌های دانشگاه پیام نور ایذه و هفتکل بازدید کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با توجه به آغاز سال تحصیلی، علیرضا اقبالی رئیس دانشگاه پیام نور خوزستان و مدیران عمرانی؛ روابط عمومی و اداری ستاد استان از بخش‌های آموزشی، دانشجویی و اداری استقرار یافته در این واحد‌های دانشگاهی بازدید و به صورت میدانی فرایند فعالیت این واحد‌های دانشگاهی را مورد بررسی قرار دادند.

اصلاح خدمات دهی به دانشجویان، راه اندازی فضای مناسب جهت رفاه حال دانشجویان، استفاده بهینه از فضای فیزیکی و تجهیزات موجود، بهبود منابع انسانی، بهبود مسایل رفاهی دانشجویان، توسعه فعالیت‌های علمی و پژوهشی از مهمترین موضوعات مورد توجه در این بازدید بود.

اقبالی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه بی شک عضو هیئت علمی و کارکنان در حوزه‌های تخصصی که هر یک در حوزه کاری خود حرفی برای گفتن دارند گفت: فضای مناسب فیزیکی و تجهیزات استقرار یافته در این واحد‌های دانشگاهی، پتانسلی است که اگر با برنامه ریزی صحیح و علمی مورد استفاده قرار گیرد نه تنها مشکلات امروز دانشگاه را مرتفع خواهد ساخت بلکه می‌تواند زمینه را برای رشد و توسعه دانشگاه نیز فراهم نماید. وجود برنامه راهبردی در دانشگاه و روشن بودن مسیر حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم نیز از دیگر فرصت‌های پیش رو است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.