کاربران عربستانی برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت کردند

هواداران تیم فوتبال الهلال عربستان با پیام های گسترده در توئیتر برای پرسپولیس در بازی مقابل پاختاکور آرزوی موفقیت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از برد تیم پرسپولیس مقابل السد قطر و راه‌یابی به مرحله بعد این تیم به مصاف پاختاکور رفت.

عصر امروز اکانت رسمی باشگاه پرسپولیس با انتشار توئیتی ترکیب این تیم در مقابل پاختاکور را منتشر کرد که همین توئیت با استقبال کاربران عرب‌زبان عربستانی رو به رو شد. کاربران با نوشتن جملات عربی و فارسی برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت و پیروزی کردند.

توئیت‌هایی نظیر این جملات  " همه ما با شما هستیم، موفق باشید"، " باشگاه ایرانی یک باشگاه جهانی است و نام آن پرسپولیس است و از هر کشوری عاشقانی دارد." ، " موفق باشید انشالله به پیروزی می‌رسید."، " موفق باشید تیم سرخ پرسپولیس" را در حمایت از پرسپولیس نوشتند.

میزان حمایت کاربران عرب زبان از پرسپولیس برای رفتن به مرحله بعد به‌حدی زیاد بوده که هشتگ #برسبولیس به رده دوم ترند عربستان تبدیل شده است.


بیشتر بخوانید


در ادامه تعدادی از واکنش‌های کاربران عرب‌ را مشاهده می‌کنید:

ترند شدن #برسبولیس در بین کاربران عربستانیترند شدن #برسبولیس در بین کاربران عربستانیترند شدن #برسبولیس در بین کاربران عربستانیترند شدن #برسبولیس در بین کاربران عربستانیترند شدن #برسبولیس در بین کاربران عربستانیترند شدن #برسبولیس در بین کاربران عربستانیترند شدن #برسبولیس در بین کاربران عربستانیترند شدن #برسبولیس در بین کاربران عربستانیترند شدن #برسبولیس در بین کاربران عربستانیترند شدن #برسبولیس در بین کاربران عربستانیترند شدن #برسبولیس در بین کاربران عربستانیترند شدن #برسبولیس در بین کاربران عربستانی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
باشه
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۱:۰۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
سلام به کوری چشم ترسوها و حسودان انشاءالله به فینال صعود می کنیم و به امید خدا قهرمان هم می شویم. دلتون بسوزه
Germany
ناشناس
۰۱:۰۵ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
ترسوها بياييد در شرايط برابر بجنگيم

النصر ميبره
آخرین اخبار