جواد افشار عزادار شد

جواد افشار کارگردان قمی سینما و تلویزیون در غم از دست دادن مادر خود به سوگ نشست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، جواد افشار کارگردان قمی شناخته شده سینما و تلویزیون  در غم از دست مادر خود سوگوار شد.

جواد افشار با انتشار پستی در اینستاگرام از درگذشت مادر خود خبر داد و نوشت: «اگر کسی گفت: کمرم شکست! بپرسید چرا؟ اگر گفت: بال‌های فرشته از بالای سرم جمع شد… باور کنید نه تنها کمرش که قلبش هم شکسته…».

خانواده جواد افشار از اهالی اصیل و انقلابی قم به شمار می‌روند و سال‌هاست در خیابان آذر قم سکونت دارند و این کارگردان تلویزیون از جمله جانبازان هشت سال دفاع مقدس به شمار می‌رود.

خانواده افشار همچنین اعلام کردند به احترام قانون و رعایت حال مردم، هیچ‌گونه مراسمی برگزار نخواهند کرد.

سازمان سینمایی حوزه هنری و جمعی از هنرمندان و فیلمسازان کشور درگذشت مادر جواد افشار را تسلیت گفت.

جواد افشار پارسال به دلیل کارگردانی سریال «گاندو» نامزد کسب عنوان چهره هنر انقلاب شد و چند ماهی می‌شود که فیلمنامه فیلم سینمایی و سریال حضرت معصومه (س) را نگارش می‌کند.

این کارگردان شناخته شده کشور، سریال‌سازی را در تلویزیون از «غروب بی‌پایان» و «سایه سکوت» شروع کرد و «پول کثیف»، «جابربن حیان»، «روز رفتن»، «روز‌های زیبا» و «لبه آتش» را در دهه هشتاد ساخت.

دهه نود برای او با «سی‌امین روز» شروع شد، اما نام او بیشتر با «مادرانه»، «کیمیا»، «برادر»، «آنام» و در این اواخر با سریال پرمخاطب «گاندو» گره خورده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار