رونمایی از خودرو مدیریت بحران شرکت گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : از خودرو مدیریت بحران شرکت گاز استان رونمایی شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : اولویت کار در مجموعه وزارت نفت و شرکت گاز بحث ایمنی است و نظر به پشت سرگذاشتن بحران‌ها وحوادث طی چند سال اخیر از جمله زلزله، سیل وغیره و کسب تجربیات جدید، ضرورت طراحی و تجهیز خودرو بحران به منظور خدمت رسانی به موقع و مطلوب به هم استانی‌ها احساس گردید؛ با تلاش و همت همکاران اولین خودرو ۸ تنی مدیریت بحران استان طراحی و به تمام ابزار‌های مورد نیاز تجهیز وآماده خدمت رسانی به هم استانی‌ها گردیده است.

او گفت : ارزش واقعی خودرو مدیریت بحران گاز استان به قیمت امروز ۲۲ میلیارد ریال است که تمامی ابزار‌های مورد نیاز زمان بحران شامل ۷۲ قلم از جمله ابزار‌های حفاری، هوابرش، دستگاه جوشکاری ودستگاه تنفسی، موتور برق ودستگاه اتان سنج وبرج روشنایی با قابلیت ارتقاء به برج مخابراتی و... می‌باشد.

سالاری معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : ضمن تشکر از خدمات ارزنده همکاران شرکت گاز استان کرمانشاه و نقش خوب و تأثیرگذار مجموعه گاز استان در زمان بحران‌های گذشته طی بازدید از خودرو مدیریت بحران که خودرو مورد نظر برای شرایط خاص در زمان بحران ارزشمند است ومی تواند الگوی خوبی برای استان و کشور باشد می توانیم با به کارگیری چنین تجهیزاتی درزمان بحران جهت حفظ جان شهروندان و مردم عزیز به موقع عمل کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.