نوبخت وارد اراک شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشوربه منظور سفر یک روزه به استان مرکزی وارد اراک شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دقایقی پیش وارد کلانشهر اراک شد و در بدو ورود به این شهر مورد استقبال مسئولان استان مرکزی قرار گرفت.

 معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور سفر یک روزه به استان مرکزی وارد اراک شده است و در این سفر قرار است تقاطع غیر هم سطح شهید صیدی شهر اراک که بر روی کمربندی شمالی این شهر احداث شده  را افتتاح کند.

تقاطع غیر هم سطح شهید صیدی در مساحتی به وسعت ۱۷ هکتار و به طول ۲۸۲۰ متر در کریدور اصلی جنوب به شمال شهر اراک احداث شده و این کریدور را از بن‌بست خارج می‌کند.

این پروژه از مهم‌ترین تقاطع‌های رینگ داخل شهر کلانشهر اراک به شمار می‌رود که از ۳ دستگاه پل، ۵۲ پایه، ۵ عدد کوله و ۵ عدد رمپ تشکیل شده و سازه پل به صورت عرشه فولادی و بتنی است

شهر اراک به عنوان یکی از چهار قطب صنعتی کشور در دوران دفاع مقدس توانست خدمات شایانی در حوزه مهندسی رزم ایفا نماید که پل شناور خیبر به طول ۱۳ کیلومتر از نمونه‌های بارز آن است.

بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که به تازگی بین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) و شهرداری اراک امضا شده عملیات اجرایی چند پروژه دیگر شامل تقاطع غیر همسطح میدان مقاومت، جاده فراهان، زیرگذر و تقاطع غیر هم‌سطح جاده فرودگاه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.