مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:

حدود ۲۴ هزار سالمند در ایلام تحت حمایت کمیته امداد هستند

موسی نژاد گفت: هم اکنون بیش از ۲۴ هزار سالمند در استان ایلام تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات متنوع این نهاد برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از مجموع ۴۹ هزار سالمندی که در این استان هستند بیش از ۲۴ هزار نفر آن‌ها که ۱۸ هزار خانواده این استان را شامل می‌شوند از حمایت‌های امداد استان برخوردار هستند.

او با بیان اینکه سالیانه از سوی این نهاد بیش از ۶۵ میلیارد تومان به این مددجویان کمک معیشت و مستمری پرداخت می‌شود افزود: این سالمندان علاوه بر مستمری از خدماتی حمایتی و موردی دیگری همچون: پرداخت کمک هزینه به بیماران بستری شده در منزل، خرید تجهیزات پزشکی برای بیماران صعب العلاج، پرداخت کمک هزینه پرستاری، ایجاد طرح‌های کار انگیزی، کمک به تحصیل فرزندان آن‌ها و خدمات دیگر برخوردار هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام مطرح کرد: سال گذشته تعدادی از سالمندان ایلامی با حمایت‌های این نهاد ازدواج کردند و خدماتی نیزدر این زمینه دریافت نمودند.

او با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۳۰ سالمند بالای یکصد سال در استان ایلام مورد حمایت امداد هستند افزود: کهن سال‌ترین این سالمندان ۱۱۵ سال سن داشته که در بخش چوار ایلام ساکن است.

موسی نژاد اظهار کرد: کمیته امداد استان ایلام به مناسبت هفته تجلیل از سالمندان، بیش از یکصد میلیون تومان کمک بلاعوض به سالمندان موفق، کارآفرین و ازدواج مجدد پرداخت کرده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.