دومین همایش دوچرخه‌سواری پاییزی در مهاباد برگزار شد

رئیس هیات دوچرخه‌سواری مهاباد گفت: همایش دوچرخه‌سواری همگانی با حضور بیش از ۲۰۰ رکابزن و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مهاباد برگزار شد.

دیاکو توتونچی رئیس هیات دوچرخه‌سواری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،اظهار داشت: با هدف کاهش استفاده از وسایل نقلیه ماشینی در جهت رفع آلودگی، کاهش ترافیک، سلامت و شادابی روح و جسم دومین همایش پاییزی سه شنبه‌های بدون خودرو در این شهرستان برگزار شد.

او افزود: در این همایش دوچرخه‌سواران مسیر ۶ کیلومتری ورزشگاه آزادی - پل حکمت - میدان شهرداری و چهارراه مولوی را رکاب زدند.

توتونچی ادامه داد: پویش ملی سه‌شنبه‌های بدون خودرو از مدتی قبل در مهاباد فعالیت خود را به منظور ایجاد رغبت بیشتر در شهروندان برای پرداختن به ورزش‌های همگانی شروع کرده که با استقبال گرم شهروندان روبرو شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس هیات دوچرخه‌سواری مهاباد گفت: در این همایش، دوچرخه‌سواران مسیر ۶ کیلومتری ورزشگاه آزادی، خیابان سرباز، پل حکمت، خیابان ساحلی، میدان شهرداری، چهارراه مولوی تا پارک استاد مجدی را رکاب زدند و در پایان هم به قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا شد.

توتونچی تصریح کرد: رشته دوچرخه‌سواری یکی از رشته‌های پرطرفدار در میان جوانان و نوجوانان مهابادی است؛ سه‌شنبه‌های بدون خودرو پویشی است که با هدف استفاده کمتر از خودرو‌های تک‌سرنشین و ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه و وسایل حمل و نقل عمومی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.