افزایش اعتبارات شهرک‌های صنعتی اردبیل به بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال/ اجرای پروژه‌های عمرانی شتاب گرفته است

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: اعتبارات شهرک صنعتی استان اردبیل به بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

محمد اهلی، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: علی رغم مشکلات موجود در تامین اعتبارات، در سال گذشته بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و عمرانی در سطح شهرک‌های صنعتی هزینه شد که این اعتبارات در سال جهش تولید به بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

او این میزان اعتبارات را در حدود ۱۰۰ میلیارد ریال از محل بودجه جاری شرکت و مابقی را از محل اعتبارات عمرانی و ملی دانست و تصریح کرد: در خصوص جذب اعتبارات عمرانی و ملی از سوی استانداری و سازمان برنامه و بودجه کشور قول مساعد داده شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ایجاد زیرساخت شهرک‌های صنعتی در توسعه، آماده سازی، بهبود و استقرار واحد‌های تولیدی نقش بسیار مهمی دارد و این شرکت از تمام ظرفیت‌های قانونی خود برای تکمیل زیرساخت و تامین تاسیسات اولیه مورد نیاز واحد‌های تولیدی و صنعتی استفاده خواهد کرد.

اهلی اظهار داشت: با هدف بهسازی و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه گذاران و واحد‌های تولیدی، چندین پروژه در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در حال اجرا است که این برنامه‌ها با جدیت تمام دنبال خواهد شد.

او اهم پروژه‌های عمرانی در حال اجرا در شهرک‌های صنعتی را اجرای ساختمان ابنیه مدول دوم تصفیه خانه و عملیات آماده سازی فاز سوم شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال برشمرد و افزود: سایر پروژه‌ها نیز شامل؛ زیرسازی و آسفالت معابر، هدایت آب‌های سطحی، شبـکه فیبر نوری، شبکه مخابرات، شبکه روشنایی معـابر، احداث ساختمان آتش نشانی، گاز رسانی، برق رسانی و شبکه فاضلاب در سطح شهرک‌های صنعتی در حال اجرا می‌باشند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: ارائه خدمات مناسب به بخش تولید و هدایت پروژه‌های عمرانی، مستلزم دستیابی و تأمین منابع مالی است که با تخصیص به موقع اعتبارات، اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرک‌های صنعتی شتاب بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.