جریمه ۱۴ میلیاردی برای قاچاقچی لوازم آرایشی و بهداشتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاچاقچی لوازم آرایشی و بهداشتی در یاسوج به ۱۴ میلیارد جریمه محکوم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در حین انجام ماموریت در محور یاسوج به شیراز با مشکوک شدن به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند.

براتعلی صالحی افزود: پس از چند مرحله ایست، راننده این خودرو بدون هیچ گونه توجهی به علایم و هشدارهای پلیس باعث برهم زدن نظم عمومی و تعدی به مأموران و سرعت غیر مجاز و حرکات مارپیچ و نهایتا با اقدامات قانونی متوقف و از خودروی مزبور کالای قاچاق از جمله لوازم آرایشی بهداشتی به ظن قاچاق کشف و تحویل اموال تملیکی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از بررسی و تشکیل پرونده  برای رسیدگی به شعبه پنجم تعزیرات حکومتی یاسوج ارسال شد، و این شعبه با احضار متهم، و نظر به عدم ارائه هر گونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متهم را به ضبط کالای مکشوفه و مصادره خودرو، و به پرداخت چهارده میلیاردو هفتصدو هشتاد میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.