تمهیدات حل مشکلات ۲ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان اتخاذ شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پس از بررسی موانع پیش روی واحدهای تولیدی این استان، تمهیدات لازم برای حل مشکلات ۲ واحد تولیدی اتخاذ شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  ماندانا زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی اظهارداشت: کارگاه روستایی تولید شن و ماسه یکی از طرح‌هایی بود که در مسیر فعالیت خود با مشکل روبه‌رو شد و برای تسهیل در تولید این واحد پس از بررسی مسائل موجود مقرر شد بانک عامل مورد نظر این طرح برای خرید ماشین آلات این کارگاه تسهیلاتی را در سه قسط به حساب واحد پرداخت کند.

او افزود: برای واحد تولیدی کارتن هم که در پرداخت تسهیلات بانکی با مشکل رو به رو شده بود پس از تعامل و هم‌فکری با مسوولان بانک مورد نظر راهکارهای لازم برای رفع این مشکلات مطرح و در راستای رفع موانع پیش روی تولید این واحد تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مشکلاتی که بانک‌ها و واحدهای تولیدی این استان با آن دست به گریبان هستند یارانه طرح‌های اشتغال فراگیر است که هنوز در اختیار برخی از بانک‌های عامل استان قرار نگرفته و باید اقدامات لازم برای برطرف شدن این موضوع انجام شود و در صورت نیاز حتی از محل کمک‌های فنی و اعتباری استان این یارانه تامین شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار