ارتقای ۱۴ سایت همراه اول شهری و جاده‌ای در خوزستان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از ارتقای ۱۴ سایت پر ترافیک شهری و جاده‌ای روستایی همراه اول در استان با هدف ارائه خدمات با کیفیت و پوشش حداکثری به مشترکان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: ارتقای ۱۴ سایت پر ترافیک شهری و جاده‌ای روستایی همراه اول به منظور ارائه خدمات با کیفیت و پوشش حداکثری به مشترکان انجام شد.

او افزود: با نصب تکنولوژی‌های ۳ G و ۴ G برای ارائه خدمات مطلوب و افزایش پوشش شبکه‌ای همراه و اینترنت پرسرعت تجهیز و بروز رسانی شد.

فلاح زاده بیان داشت: با اجرای عملیات ارتقای تکنولوژی سایت‌های همراه اول، خدمات تونل دلا و زاووت شهرستان اندیکا، بیمارستان اروند و کارخانه پوشش لوله شهرستان اهواز، شیلات شهرستان باوی، بجک و سدمارون شهرستان بهبهان، شهرک شهید بهشتی شهرستان دشت آزادگان و نمره یک و بقعه یک شهرستان رامهرمز ارتقا یافت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به ارتقای خدمات سلمانیه شهرستان شادگان، خلیفه حیدر شهرستان شوش و زهیریه شهرستان هویزه اظهار کرد: این اقدامات تأثیر زیادی در کاهش نقاط کور، افزایش پوشش آنتن دهی و پهنای باند تلفن همراه و در نتیجه ارتقای کیفیت و ارائه اینترنت پرسرعت همراه اول در سطح این نقاط و اطراف آن خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار