آزادسازی ۱۰۵ کیلومتر از سواحل غرب مازندران

۱۰۵ کیلومتر از حریم ۶۰ متری دریا در غرب مازندران تاکنون آزاد سازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عبدالرضا سنگاری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر سنگاری با بیان اینکه تاکنون ۱۰۵ کیلومتر از حریم ۶۰ متری دریا در غرب مازندران آزاد سازی شده است، گفت: طبق برآورد صورت گرفته ۸۰۰ هکتار از این اراضی تاکنون آزاد شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

او با بیان اینکه غرب مازندران دارای حدود ۱۴۰ کیلومتر طول ساحلی است، افزود: بنا به تاکید استاندار مازندران بجز آن مناطقی که در اختیار ارگان‌های امنیتی قرار دارد سایر مناطق باید بزودی آزاد و در اختیار مردم قرار گیرد.

سنگاری گفت: در راستای حفظ و صیانت از بیت المال، ۳۷ هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی غرب مازندران نیز در ۶ ماه نخست امسال از دست متجاوزان باز پس گرفته شد.

او افزود: از این میزان ۱۲ هکتار در ۳۲ فقره از طریق احکام صادره قضایی و ۲۵ هکتار در ۱۵۰ فقره نیز به استناد تبصره ذیل ماده ۵۵ آزادسازی شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر در ادامه از تعامل و همکاری تنگاتنگ دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با منابع طبیعی قدردانی و افزود: این روند باعث کاهش سوء استفاده سودجویان و متجاوزان به اراضی ملی گردید.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار