معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی خبر داد؛

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان جهاد کشاورزی ظرف مدت سه سال

محمودزاده گفت: طبق تفاهم نامه امضا شده ظرف مدت سه سال ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان وزارت جهاد کشاورزی ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارمندان جهاد کشاورزی با بیان اینکه امروز این تفاهمنامه بین وزارت راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی جهت تامین مسکن کارمندان، بازنشستگان و ایثارگران این وزارت خانه امضا شده است، گفت: تمامی اراضی این واحدهای مسکونی از محل تبصره ۶ قانون ساماندهی مسکن تامین شده و ظرف مدت سه سال باید برنامه عملیاتی آنها اجرایی شود.

معاون مسکن و ساختمان اظهار کرد: سه ماه بعد از امضای تفاهم‌نامه و ابلاغ آن اراضی مناسب از سوی وزارت جهاد کشاورزی معرفی شود. تا هر چه زودتر اقدامات مربوط به ساخت و ساز انجام شود و اراضی در اختیار تعاونی و افراد واجد شرایط قرار بگیرد.

او تاکید کرد: در دو ماه آینده وزارت جهاد کشاورزی اسامی واجدان شرایط را باید ارائه دهد تا کنترل نهایی با سامانه مالکیت و فرم "ج" و تسهیلات بانکی انجام و برای لیست نهایی اراضی در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار بگیرد.

محمودزاده گفت: یکی از نقاط قوت این تفاهمنامه همزمانی امضای آن با واگذاری اراضی از سوی جهاد کشاورزی است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: تمامی این اعضا باید شرایط لازم جهت ثبت نام را از جمله سبز بودن فرم "ج" آنها استفاده نکردن از تسهیلات دولتی برای خرید و یا ساخت مسکن را داشته باشند و بعد از تکمیل شدن لیست نهایی اراضی در اختیار دستگاه‌های مختلف وزارت جهاد کشاورزی برای ساخت مسکن به سازندگان واگذار می شود.

او بیان کرد: امیدواریم بتوانیم هر چه سریعتر این واحدها را با سرعت بیشتری وارد چرخه تولید مسکن کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار