تجهیز ۱۰ خانه ورزش روستایی در فارس

۱۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان فارس با ارسال تجهیزات تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به مناسبت روز روستا و عشایر کاروان تجهیز خانه‌های ورزش روستایی به سمت ۱۰ روستای استان فارس اعزام شد.

این تجهیزات که شامل میز تنیس روی میز، فوتبال روی میز و میز شطرنج در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال تهیه شده است که ۱۰ روستای ۶ شهرستان استان تجهیز و در هفته تربیت بدنی آماده بهره برداری می‌شوند.

روستا‌های کوپان شهرستان سرچهان، کوشک شهرستان بختگان، کمین، مبارک آباد شهرستان پاسارگاد، سه تلان، سرمشهد شهرستان کازرون، لرد خزان شهرستان خفر، سلطان آباد، زین آباد سنگی و رکن آباد شهرستان داراب ۱۰ روستای تجهیز شده این طرح است.

در این مراسم عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به نقش روستا در توسعه کشور‌ها گفت: این اقدام در راستای عدالت اجتماعی و توجه به ورزش روستائیان و عشایر استان است.

او، با اشاره به برگزاری موفق نخستین دوره رقابت‌های روستاییان و عشایر کشور با نام جام خوشه چین  پارسال به میزبانی شیراز بیان کرد: برگزاری جام خوشه چین نوید بخش توسعه ورزش در روستا‌ها و توجه هر چه بیشتر به استعداد‌های برتر کشور در مناطق روستایی و عشایر نشین بود.

حاجی زاده، تصریح کرد: با تجهیز این خانه‌های ورزش روستایی و وجود ظرفیت‌های مناسب چمن‌های مصنوعی فوتبال در سطح استان، ورزش روستایی و عشایر فارس روز‌های روشنی را در پیش روی خود دارد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار