سیف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

۱۰۰ پروژه دانشجویی جهش تولید در دست بررسی داریم

مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم گفت: حدود ۱۰۰ پروژه دانشجویی در زمینه جهش تولید به دست ما رسیده است.

محمد سعید سیف، مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات دانشگاه‌ها و مراکز علمی در حوزه جهش تولید اظهار کرد: در دانشگاه‌ها اعلام کرده ایم که اگر پروژه‌هایی به منظور جهش تولید مناسب بهره برداری استان و منطقه بود مورد شناسایی قرار بگیرند و به آنها بی اعتنایی نشود.

او افزود: اگر پروژه ای مشارکت کننده یا سفارش دهنده‌ای داشت با کمک‌های وزارت علوم می‌تواند موفق شود و به دستاورد‌های بزرگی برسد تا به این صورت فعالیت‌های خود را به خوبی نمایان کند.

سیف تصریح کرد: حدود ۱۰۰ پیشنهاد به دست ما رسیده است و امیدواریم با حمایت سازمان‌های ذی ربط مانند وزارت کشور، سازمان بسیج مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و معاونت علمی بتوانیم با هم افزایی‌های مناسب از این پیشنهادها برای رفع مشکلات و جهش تولید استفاده کنیم.

مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم در پایان یادآوری کرد: گردش کار تمام طرح‌ها و اقدامات دانشگاه‌ها به منظور پیشرفت و جهش تولید انجام شده است و وزارت علوم با حمایت‌های خود این اهداف را به انجام خواهد رساند؛ علاقه‌مند هستیم تا دانشجویان فعالیت خود را ماموریت گرا کنند و به فکر حل مشکلات استان ها، صنایع و دستگاه‌های اجرایی باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.