چند انتصاب جدید در رسانه ملی/ شریفی رئیس جدید مرکز نظارت و ارزیابی صدا و سیما شد

رئیس سازمان صداوسیما در احکامی جداگانه رؤسای چند بخش این محموعه را منصوب کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با احکام جداگانه رئیس سازمان صداوسیما، دکتر مصطفی محمدی به ریاست مرکز «طرح، برنامه‌وبودجه»، دکتر علی طلوعی به ریاست مرکز «تحقیقات» و دکتر سید علیرضا شریفی به ریاست مرکز «نظارت و ارزیابی» سازمان منصوب شدند.

بر اساس ساختار جدید و باهدف چابک سازی سازمان صداوسیما معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت از ساختار حذف و مراکز «طرح، برنامه‌وبودجه»، «تحقیقات» و «نظارت و ارزیابی» سازمان زیر نظر مستقیم رئیس رسانه ملی قرار گرفت.

دکتر علی عسکری در حکم رئیس مرکز طرح، برنامه‌وبودجه سازمان با اشاره به‌ضرورت برنامه محوری و اهمیت نظام بودجه‌ریزی در پیشبرد امور و نقش برجسته این دو مؤلفه در تسهیل حرکت واحد‌های مختلف سازمان تصریح کرده است: انتظار می‌رود ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های کارشناسی، علمی و اجرایی درون و برون‌سازمانی در اجرای وظایف محوله سازمانی اهتمام جدی داشته باشید.

همچنین در حکم دکتر علی عسکری برای رئیس مرکز «تحقیقات» با اشاره به اهمیت مقوله مطالعه و پژوهش که از الزامات راهبردی و پیش‌نیاز تحول و حرکت روبه رشد رسانه ملی است، تأکید شده است: ضرورت دارد نسبت به طراحی و سامان‌دهی پژوهش‌های راهبردی مبتنی بر دانش روز، بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی – پژوهشی درون و برون‌سازمانی، آینده‌پژوهی، افکارسنجی و توجه ویژه به نتایج آن در تولیدات رسانه‌ای اهتمام ویژه داشته باشید.

رئیس سازمان صداوسیما در حکم رئیس مرکز «نظارت و ارزیابی» هم نظارت و ارزیابی را از کلیدی‌ترین مؤلفه‌های اثرگذار بر کیفی سازی محتوا و افزایش بهره‌وری دانسته و تصریح کرده است: افزایش نظارت و بهبود سطح کیفی ارزیابی محتوای تولیدات حوزه پیام از طریق رصد دائمی، ارزیابی مستمر، دقیق و علمی همه برنامه‌های صداوسیما پس از پخش، فضای مجازی و ارائه گزارش‌های به‌موقع و متناسب و بررسی میزان انطباق محتوای تولیدات باسیاست‌های کلان و برنامه‌ریزی‌های سازمان ازجمله مهم‌ترین وظایف رئیس این مرکز به شمار می‌رود.

ابوذر زارع جایگزین محمود اشتری شد

رئیس سازمان صداوسیما در حکمی ابوذر زارع را به سمت مدیرکل بازرسی و بررسی‌های عمومی رسانه ملی منصوب کرد.

رئیس رسانه ملی در حکم مدیرکل جدید بازرسی سازمان تأکید کرده است: انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی مؤمن و متعهد سازمان در خصوص سنجش کیفیت عملکرد حوزه‌های مختلف به‌منظور انطباق با اهداف، ضوابط و سیاست‌های کلان سازمان صداوسیما، بازرسی‌های مستمر و ادواری به عمل‌آورید.

بازنگری در آیین‌نامه‌های بازرسی و تدوین شاخص‌های سلامت اداری، رسیدگی به شکایات و گزارش‌های واصله و بررسی عمومی مشکلات اداری برای صیانت از حقوق کارکنان ازجمله وظایف محوله رئیس رسانه ملی به مدیرکل بازرسی و بررسی‌های عمومی سازمان صداوسیما به شمار می‌رود.

دکتر علی عسکری همچنین از خدمات و تلاش‌های ارزشمند آقای محمود اشتری در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر کرده است.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار