نجات باورنکردنی راننده پس از تصادف شدید!

راننده ون که خودروی او بین دو کامیون کاملا پرس شده بود بطرزی باورنکردنی از مرگ نجات یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گاهی در تصادفات رانندگی صحنه‌هایی عجیب در مقابل چشمان ما قرار می‌گیرد. مثلا در یک تصادف نه چندان شدید، راننده یا سرنشین خودرو جانشان را از دست می‌دهند، اما در یک تصادف شدید راننده به طرزی باورنکردنی از مرگ فرار می‌کند، مانند فرار معجزه آسای یک راننده انگلیسی پس از تصادفی وحشتناک!


بیشتر بخوانید


این راننده ون با وجود آنکه خودرویش میان دو کامیون پرس شد، اما با خوش شانسی از مرگ گریخت. این راننده که هویتش هنوز اعلام نشده در این حادثه دچار جراحت سطحی شد. بنا به گزارش پلیس انگلیس این حادثه روز جمعه ۲ اکتبر و در اتوبانی در منطقه «لستر شر» در میدلند شرقی رخ داد. بنا به گزارش پلیس لسترشر این تصادف موجب شد تا به مدت چند ساعت این اتوبان چهاربانده بسته شود. در تصویری که از خودروی ون منتشر شده در حالی که این خودرو بطرزی وحشتناک میان دو خودروی کامیون پرس شده است دیده می‌شود.

پلیس لسترشر در شرح تصادف راننده این ون را بسیار خوش شانس توصیف کرد. بنا به گفته پلیس جان سالم بدربردن از چنین تصادف وحشتناکی آن هم فرد تنها دچار جراحت سطحی شود بیشتر به یک معجزه شبیه است.

نجات باورنکردنی راننده پس از تصادف شدید!

این تصویر بلافاصله در یکی از صفحات فیسبوک منتشر و توجه کاربران را به خود جلب کرد. این تصویر تاکنون بیش از ۳۰۰۰ بار بازنشر شده و بیش از ۱۴۰۰ کامنت دریافت کرده است. انتشار این تصویر کامنت‌های کاربران را که کاملا شوکه شده بودند به همراه داشت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: به نظرم این راننده نباید در هیچ قرعه کشی‌ای شرکت کند، چرا که او از تمام شانس‌های خود برای زنده ماندن در این تصادف استفاده کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار