راهکاری جالب برای جلوگیری از تصادف سگ های ولگرد

یک دختر هندوستانی برای جلوگیری از تصادف سگ های ولگرد با خودروها از روشی جالب استفاده می کند که به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام تحسین برانگیز یک زن جوان هندوستانی برای جلوگیری از تصادف سگ‌های ولگرد در این کشور به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.


بیشتر بخوانید


«ویب‌ها» با انداختن قلاده‌های بازتاب دهنده نور یا «شبرنگ» به گردن این سگ‌ها تلاش می‌کند تا تصادف این حیوانات با رانندگان در هنگام شب را به حداقل برساند. این زن جوان علاوه بر این اقدام تحسین برانگیز به بسیاری از سگ‌های ولگرد غذارسانی می‌کند.

راهکاری جالب برای جلوگیری از تصادف سگ های ولگرد

ویب‌ها در گفتگو با ANI هند گفت: «در هنگام قرنطینه شدن هند من روزانه به حدود ۳۰۰ سگ غذارسانی می‌کردم. در آن زمان بخاطر قرنطینه سگ‌ها به راحتی در داخل خیابان و جاده پرسه می‌زدند و حتی در وسط جاده می‌نشستند. اما با اتمام قرنطینه حالا آمار تصادف سگ‌ها با خودرو‌ها به خاطر آنکه هنوز هم این حیوانات اقدام به نشستن در وسط جاده‌ها می‌کنند بالا رفته است. من این قلاده‌های بازتاباننده نور را تهیه و در گردن سگ‌ها می‌اندازم تا برای رانندگان امکان دیدن سگ‌ها از فاصله‌ای دور وجود داشته باشد و تصادفات سگ‌های ولگرد را به حداقل برسد.»

راهکاری جالب برای جلوگیری از تصادف سگ های ولگرد

گفتنی است؛ قلاه‌های شبرنگ که از فاصله دور قابل مشاهده هستند به راننده هشدار می‌دهد که حیوانی در وسط جاده حضور دارد و به این ترتیب راننده با کاهش سرعت خود از تصادف با آن جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
چمران
۰۰:۳۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
انسانیت به معنی واقعیت کلمه
Iran (Islamic Republic of)
اسحاق
۰۹:۱۲ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
تو جنوب ایران هم این شبرنگها رو به گردن شترها میبندن. هرچند که بعضی از دامدارن کم لطفی میکنن واین کار را انجام نمیدن.تصادف باشتر خطر مرگ را برای سرنشینان خودرو بهمراه دارد.
آخرین اخبار