بازیگر نوجوان قمی برنده جایزه بین‌المللی "اسکرین پاور" شد

ستایش شم‌آبادی موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر کودک از جشنواره "اسکرین پاور" انگلستان برای بازی در داستان یک دیدار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  فیلم کوتاه "داستان یک دیدار" به نویسندگی ،تهیه کنندگی و کارگردانی محمدحسین عابدینی، روایت درام درباره موضوع حساس و مهم پیوند اعضا است.

ستایش شم آبادی، نوجوان دوازده ساله بازیگر نقش کودک این فیلم به دلیل بازی روان و تحسین برانگیز موفق شد که جایزه بهترین بازیگر کودک را از "جشنواره اسکرین پاور" که در شهر لندن در انگلستان برگزار می‌شود، دریافت کند.

این فیلم تلاش دارد تا به زبان ساده و روان، شرایط غم انگیزی را که در اثر از دست دادن یکی از اعضای خانواده ایجاد می‌شود به مخاطب نشان بدهد و از سوی دیگر، تأثیر فداکارانه و ایثارگرانه  خانواده‌های اهدا کننده قهرمان و انسان دوست را بر زندگی دیگر انسان‌ها به عنوان نجات دهنده، به تصویر بکشد.

ستایش شم آبادی، فرزانه خان محمدی ، معصومه رضاییان ، مرتضی جلالی ، مرتضی ایجادی ، عطیه حسین آبادی  و حسین فلاح در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

همچنین روح الله جعفری،تصویربردار،محمدحسین عابدینی،طراح صحنه و لباس،امیر کریم پناه،صدابردار و صداگذار، علی اصغر بهاری،موسیقی و روح الله شیری،طراح پوستر این اثر را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.