مرعشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اقتصاد و توسعه برنامه اصلی کارگزاران برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ است

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی برنامه‌های متبوع خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده تشریح کرد.

اقتصاد و توسعه برنامه اصلی ما برای انتخابات استسید حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین برنامه‌های انتخاباتی حزب متبوع خود گفت: حزب کارگزاران هنوز به طور رسمی وارد انتخاب ریاست جمهوری و مصادیق آن نشده، اما چندین نامزد در دورن خود می‌تواند معرفی کند.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: برای مثال افرادی نظیر اسحاق جهانگیری، محسن هاشمی، عبدالناصر همتی، ملک‌زاده و هاشمی طبا جزو لیستی هستند که می‌توانند مد نظر کارگزاران باشند.


بیشتر بخوانید


مرعشی افزود: در حال حاضر سیاست مصوب حزب کارگزاران سازندگی این است که یک نامزد اصلاح طلب که مورد توافق سایر احزاب اصلاح طلب هم قرار بگیرد برای انتخابات معرفی کنیم.

فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان خاطر نشان کرد: اولویت اصلی ما در انتخابات آینده مردم و نیازهایشان هستند که امروز هم بیشترین مشکل آنها اقتصاد، اشتغال و درآمد است؛ از همین رو نیز ما اولویت اصلی کشورمان را اقتصاد و توسعه می‌دانیم و با همین معیار هم در انتخابات ریاست جمهوری آینده حضور خواهیم یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
کی میشه حالا
Iran (Islamic Republic of)
ابلی
۱۵:۴۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
ترا خدا دیگه شوخی نکنید اخه مگه میشه اینقدر شماها عاشق قدرت و صندلی باشید نمی بینید که چه به روز مردم آوردید از اینکه میبینیم باز برنامه دارید
آخرین اخبار