انجام ۸ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات از سوی آتش نشانی اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۸ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: انفجار گاز در آشپزخانه ساختمان مسکونی در خیابان ۸، منطقه خروسیه رخ داد و منجر به مصدوم شدن یک تن شد.

او افزود: نشت گاز در مجتمع مسکونی در کوی ملت خیابان ۱۹ اقبال رخ داد که آتش نشانان با ایمن سازی محل و رفع نشت گاز از برروز انفجار و آتش سوزی جلوگیری کردند که دلیل آن نیز برشکاری به علت رعایت نکردن نکات ایمنی بود و منجر به حریق انبار ضایعات در کوی رمضان مقابل فاز یک کارگری شد اما با اعزام ۳ دستگاه خودروی اطفای حریق و تلاش بی وقفه آتش نشانان زبانه‌های آتش مهار شد.

قنبری بیان داشت: حریق خودروی پژو ۴۰۵ در پمپ بنزین جواهری نیز در ساعت ۱۹ و ۵۶ دقیقه به علت نشت بنزین از خودرو مهار و از سرایت حریق به تاسیسات و تجهیزات پمپ بنزین جلوگیری شد. آتش سوزی یک مغازه فست فود در روستای گبیر در ساعت ۲۲ و ۶ دقیقه به علت شل بودن بسط شیلنگ گاز به وقوع پیوست و با حضور آتش نشانان اطفا شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته همچنین مرد ۳۰ ساله‌ای که در ساعت ۱۶ و ۲ دقیقه قصد خودکشی از روی پل پنجم را داشت، با مشاوره و گفت و گوی ۱۶ دقیقه‌ای به یاری آتش نشانان از خودکشی منصرف شد.

این مقام مسئول با اشاره به نجات یک زن که در آسانسور مجتمع مسکونی در زیتون کارمندی گرفتار شده بود، گفت: ماموران آتش نشانی با اعزام به منطقه گلستان در خیابان فرهنگ یک، ساعت ۲۳ یک مرد را که بر روی درخت نخل گیر افتاده بود، نجات دادند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش سوزی ، اطفای حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.