رزمایش دفاع زیستی کمیجان با کمک نیرو‌های مردمی

رزمایش دفاع زیستی و مبارزه با ویروس کرونا در کمیجان با حضور نیرو‌های مسلح و مردمی برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  رزمایش دفاع زیستی و مبارزه با ویروس کرونا به صورت هماهنگ با حضور نیرو‌های مسلح و همچنین گروه‌های داوطلب جهادی و مردمی با هدف ضدعفونی و پاکسازی معابر و فضا‌های عمومی در سطح شهرستان کمیجان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار نعمت کمیزی فرمانده سپاه ناحیه کمیجان در حاشیه برگزاری این رزمایش گفت: باتوجه به شیوع گسترده و موج جدید ویروس کرونا در سطح استان مرکزی و به تبع آن در این شهرستان، نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه و بسیج برخود تکلیف دانستند برای حفظ سلامتی مردم دست به کار شده و اقدام به ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی نمایند.

سرهنگ کمیزی افزود: طی جلسات هماهنگی که در شهرستان انجام شد مقررشد نیرو‌های مسلح با همکاری دستگاه‌های امدادی و سایر بخش‌های مختلف شهرستان را تقسیم بندی کرده و یکپارچه در سطح شهرستان حاضر شوند.

او خدمت کردن به مردم را افتخاری بالا و ارزشمند دانست و بیان کرد:حضور و در کنار مردم بودن و برای مردم بودن یک توفیق الهی و ابدی برای جهادگران محسوب می‌شود که رضای الهی را به دنبال دارد.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان تصریح کرد:در این روز‌ها که دنیا درگیر ویروس کرونا است باید توجه ویژه به توسل و تمسک به درگاه الهی داشت، چرا که بر این عقیده هستیم که با امداد‌ها و الطاف الهی می‌توان از بلا‌ها و آسیب‌ها به راحتی عبور کرد.

او ادامه داد: همچون گذشته با افتخار در کنار مردم خواهیم ماند و با روحیه برگرفته از اخلاص و معنویت نیرو‌های جهادی تلاش خواهیم کرد زمینه ریشه کنی این ویروس منحوس را فراهم آوریم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.