بسته اخبار حوادث ۲۴ مهرماه ۹۹؛

دستگیری عاملان تعرض به خودروی انتظامی در سیب و سوران/کشف قرص‌های روان گردان از مخفیگاه فردی سودجو

مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۲۴ مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۲۴ مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری عاملان تعرض به خودروی انتظامی در "سیب و سوران"

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران از شناسایی و دستگیری عاملان تعرض به خودروی انتظامی در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا توکلی" فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران  گفت: چند روز قبل در راستای اجرای دستور دادستان شهرستان مبنی بر پلمپ چند محل دپوی سوخت قاچاق در سطح شهرستان، چند اکیپ از ماموران انتظامی به همراه مقامات قضائی به یکی از روستا‌های شهرستان اعزام شدند که چند فرد ناشناس اقدام به تحریک اهالی و جوانان آن منطقه برای تعرض به خودرو‌های نیروی انتظامی کرده و سپس فیلم آن را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران تصریح کرد: خوشبختانه تحریک افراد حاضر در محل بر علیه پلیس مانع از اجرای دستور مقام قضائی نشد و محل دپوی سوخت پلمب شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پس از اجرای ماموریت، ماموران انتظامی در حال ترک محل دپوی سوخت بودند که با تحریک این افراد تعدادی از حاضران به سمت خودروی نیروی انتظامی حمله ور شدند که با سعه صدر مأموران این اقدام منجر به درگیری پلیس با مردم نشد.

سرهنگ توکلی تصریح کرد: بلافاصله با تلاش صورت گرفته و با شگرد‌های خاص پلیسی و پشتیبانی اطلاعاتی پلیس فتای استان عاملان اصلی این اقدام شناسایی و روز گذشته متهمان با اخذ دستور قضائی دستگیر شدند.

کشف قرص‌های روان گردان از مخفیگاه فردی سودجو

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از کشف ۲ هزار و ۶۰۴ عدد انواع قرص‌های غیرمجاز و روان گردان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " ابراهیم کوچکزایی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع قرص غیر مجاز توسط فردی سودجود در سطح شهر، موضوع در دستور کار کلانتری ۱۱ امام خمینی (ره) قرار گرفت.

سرهنگ کوچکزایی ادامه داد: عوامل انتظامی شهرستان خاش پس از بررسی صحت و سقم موضوع و اخذ مجوز قضائی، به محل اعزام، که در بازرسی از مخفیگاه فرد سود جو تعداد ۲ هزار ۶۰۴ عدد انواع قرص‌های غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش در پایان با بیان اینکه در این راستا متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق منزل در "سیب و سوران"

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران از دستگیری سارق ۶۰۰ میلیون ریالی زیور آلات یک منزل در دهستان کنت شهرستان خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا توکلی گفت: در پی سرقت بیش از ۶۰۰ میلیون ریال طلا و زیورآلات در روستای "کنت" شهرستان موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او  افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی سارق را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران با اشاره به کشف زیورآلات مسروقه در مخفیگاه سارق تصریح کرد: این متهم ۳۰ ساله در بازجویی‌های فنی پلیس و در مواجهه با ادله موجود به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ توکلی در پایان از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی، در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انفجار تریلی سوخت کش در یک تصادف مرگبار

برخورد یک کامیون با تریلی سوخت کش در محور "چابهار" به "نیکشهر" منجر به انفجار خودروی حامل سوخت و مرگ راننده شد.

سرهنگ "موسی معمری" فرمانده انتظامی  شهرستان کنارکگفت: روز گذشته در پی اعلام انفجار یک دستگاه تریلی حامل سوخت بنزین در کیلومتر ۴۰ محور چابهار به نیکشهر، بلافاصله مأموران انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او  افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه کامیون فاو که از سمت نیکشهر به سمت چابهار در حرکت بوده، با یک دستگاه تریلی سوخت کش که حامل بنزین بوده برخورد کرده و باعث انفجار آن شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک تصریح کرد: در این حادثه متأسفانه راننده تریلی سوخت کش در دم جان باخت و راننده کامیون فاو نیز به شدت مجروح و توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ معمری خاطر نشان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه این حادثه تلخ را انحراف به چپ کامیون فاو اعلام کرده است.

کشف ۱۴۰ راس احشام قاچاق در زاهدان

فرمانده انتظامی زاهدان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۴۰ راس گوسفند فاقد مجوز خبر داد.

سرهنگ" محمود سعادتی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، مأموران انتظامی زاهدان حین کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و به منظور بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی زاهدان افزود: ماموران پس از بررسی مدارک راننده کامیون، در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۴۰ رأس گوسفند قاچاق و فاقد هرگونه مجوز بهداشتی و حمل را کشف کردند.

سرهنگ سعادتی با بیان اعلام ارزش ۵ میلیارد ریالی محموله احشام قاچاق توسط کارشناسان، اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضائی احشام به مرکز قرنطینه دامپزشکی شهرستان تحویل و فرد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

کشف ۱۸ تن قیر قاچاق در "نیمروز"

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز از کشف بیش از ۱۸ تن قیر قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

سرهنگ "علی میر گفت: ماموران ایست و بازرسی "سفیدابه" در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور "نهبدان به زاهدان " به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز بیان داشت: ماموران ایستگاه بازرسی پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن مقدار ۱۸ تن قیر قاچاق و فاقد هرگونه مجوز حمل را کشف کردند.

سرهنگ میر خاطر نشان کرد: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او  تصریح کرد: قاچاق کالا ضربه سنگینی به اقتصاد کشور وارد خواهد کرد و نیروی انتظامی مصمم است با اجرای طرح‌های مختلف انتظامی با باند‌های قاچاق کالا و ارز و همچنین قاچاقچیان سوخت برخورد قاطع و قانونی انجام دهد از این رو از تمامی شهروندان خواهشمندیم هرگونه موارد مشکوک را به وسیله سامانه فوریت‌های پلیسی به اطلاع نیروی انتظامی برسانند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار