پست اینستاگرامی آذری جهرمی به مناسبت رحلت پیامبر(ص)

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ در صفحه اینستاگرام خود، ویدئویی را به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ به مناسبت رحلت رسول اکرم(ص) با انتشار قسمتی از فیلم محمد(ع) ساخته مجید مجیدی رحلت پیامبر و شهادت امام حسن مجتبی (ع) را تسلیت گفت.

آذری جهرمی نوشت:

" وقتی اومد؛ برای همه مهربونی به ارمغان آورد؛ اونقدر هوای همۀ مردم را داشت؛ آنقدر برای مردم دل می‌سوزاند و حرص می‌خورد که آیه نازل شد: «یقیناً پیامبری از جنس خودتان به سویتان آمد که به رنج و مشقت افتادنتان بر او دشوار است، اشتیاق شدیدی به شما دارد، و نسبت به مؤمنان رؤوف و مهربان است».

اگر مهربون نباشیم؛ اگر هوای هم رو نداشته باشیم؛ اگر از در رنج و مشقت بودن آدم‌ها، دلمون به درد نیاد؛ سخت می‌تونیم خودمون رو پیروی اون بزرگمرد خوبی و مهربانی بدونیم. رسم او، رسم محبت بود. همدیگر رو بیشتر دوست داشته باشیم.

رحلت پیامبر خوبی‌ها و شهادت امام حسن مجتبی علیهم السلام رو تسلیت میگم.

توضیح: قطعه‌ای از فیلم محمد(ص)، ساخته استاد مجید مجیدی. صحبت از آقای مجیدی شد، اخیراً تعریف «خورشید» رو زیاد شنیدم. حیف که نشده هنوز این فیلم رو ببینم ولی هر کسی که دیده چیزی جز تعریف و تمجید نگفته‌ ازش. دستمریزاد به آقای مجیدی."


بیشتر بخوانید


در ادامه پست و ویدئو منتشر شده در صفحه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را مشاهده می‌کنید:

رسم او، رسم محبت بود. همدیگر رو بیشتر دوست داشته باشیم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار