افتتاح مرکز خدمات جامع خیرین سلامت ملایر

مرکز خدمات جامع خیرین سلامت این شهرستان افتتاح شد.

افتتاح مرکز خدمات جامع خیرین سلامت ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محسن ترکاشوند مدیر شبکه بهداشت و درمان با اشاره به اینکه شب گذشته مرکز خدمات جامع سلامت شهری ملایر به همت خیر نیک‌اندیش ملایری شادروان «حاج محمود ساریخانی» با عنوان پایگاه سلامت شهری سعدی به بهره‌برداری رسید، گفت: خیران حوزه سلامت در کنار خدمات ماندگار دولت در این شهرستان، انقلاب عظیمی در حوزه بهداشت و درمان ایجاد کردند.

او با بیان اینکه حوزه سلامت یکی از مهم‌ترین حوزه‌های مورد نیاز مردم است اظهار داشت: ملایردر خصوص خدمات خیرخواهانه و نیکوکارانه خیران سلامت در سطح استان و کشور پیشتاز است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر ادامه داد: در هر گوشه بیمارستان‌های امام حسین (ع)، مهر و تامین اجتماعی دکتر غرضی این شهر اثر خیران در آن‌ها مشهود است و به خوبی خدمات به مردم به‌ویژه بیماران مبتلا به کووید ۱۹ ارائه می‌شود.

ترکاشوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌یاد حاج «محمود ساریخانی» و تقدیر از خانواده وی و ساخت این مرکز در زمان حیات مرحوم ساریخانی گفت: وی با نیّت خیر و عاشقانه برای خدمت به مردم کار کرد و در حوزه سلامت گام برداشت.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.