مخفیگاه قاتل فراری الهام سرلاتی کجاست؟/ متهم را شناسایی کنید+ عکس

مرد جوانی در سناریوی هولناکی الهام سرلاتی را به قتل رساند و پا به فرار گذاشت و پلیس برای دستگیری متهم از مردم درخواست کمک کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،اول مهر ماه امسال جسد زن جوان املشی به نام الهام سرلاتی در جاده دو هزار توسط ماموران اداره برق منطقه کشف شد.

جسد مقتول که با ضربات متعدد جسم سخت به سر از پا درآمده بود به پزشکی قانونی منتقل شد و این در حالی بود که از چند روز قبل از کشف جسد، ماموران پلیس با دریافت گزارش مفقودی زن جوان از سوی خانواده وی، جستجو را برای یافتن ردی از او آغاز کرده بودند.


بیشتر بخوانید


الهام سرلاتی کجا ناپدید شد؟

پدر الهام سرلاتی در گفتگو با خبرنگار رکنا در تشریح واقعه گم شدن فرزندش گفت:" دخترم ۳۳ سال داشت و ۶ سال قبل ازدواج کرده بود. او مهندس کامپیوتر و کارمند سازمان تامین اجتماعی سیاهکل بود. بعد از ازدواج ساکن رودسر شده بود. "

///

او در ادامه گفت:"روز حادثه دخترم می‌خواست به خانه ما در لنگرود بیابد. برای همین با سرویس اداره شان که یک پرشیا مشکی بود به میدان لنگرود آمد و پیاده شد. از آنجا باید برای رسیدن به خانه ما یک ماشین سوار می‌شد. بررسی دوربین‌های میدان لنگرود نشان می‌دهد که دخترم بعد از پیاده شدن از سرویس اداره، از یک مغازه خوراکی می‌خرد. در دوربین یک جگرکی در همان حوالی تصویر زن جوانی ضبط شده که سوار یک خودروی پراید می‌شود که به احتمال زیاد دخترم است. "

پدر الهام سرلاتی در آخر اظهار داشت که پول و طلا‌های دخترش بعد از کشف جسد همراه او نبوده است.

شناسایی قاتل

مخفیگاه قاتل فرای الهام سرلاتی کجاست؟! / متهم را شناسایی کنید+ عکس

در تحقیقات پلیس و ردیابی خودروی مظنون، زنی جوان دستگیر شد و اعتراف کرد که همراه همسر صیغه‌ای خود الهام سرلاتی را به عنوان مسافر سوار خودروی پراید کردند. بعد با هدف سرقت طلا و پول‌های الهام سرلاتی، او را به قتل رساندند.

در حالی که متهم به قتل متواری است، تلاش برای پیدا کردن ردی از او ادامه دارد.

بنا بر این گزارش، اداره آگاهی تنکابن از مردم درخواست کرده که در صورت مشاهده متهم، فورا با پلیس تماس بگیرند.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

برچسب ها: قتل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۰۴:۴۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۹
پلیس حتما پیداش کنید و روزگارش سیاه کنید اشغال عوضی مردم هم همکاری کنید و به پلیس کمک کنید تا این حیوون عوضی اشغال زودتر پیدا بشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۴۸ ۰۲ دی ۱۳۹۹
قاتل به درک واصل شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
این زن احتمالا باند سرقت وادم کشی دارد وجنایتهای دیگری انجام دادند
Germany
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
عجب آشغالایی پیدامیشه براطلاآدم می کشن