عبور از مرحله خطر، با همت مردم و مسئولین

 آیت الله دری نجف آبادی با توجه به موج سوم کرونا گفت: باید با همت مردم و مسئولین از مرحله خطر عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه با توجه به درگیری کشور با موج سوم کرونا گفت: همه مردم و مسئولین از این موضوع نگران هستند و در حال حاضر حساس ترین مسئله دنیا شیوع بیماری کرونا است که برای کشور ما نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: با همت مردم و مسئولین باید از مرحله خطر عبور نماییم و در استان مرکزی به شرایط ایده‌آل و سفید برسیم.

او با اشاره به خبر خوب وزیر بهداشت مبنی بر تولید واکسن کرونا در ایران ادامه داد: ان شاءالله به زودی این واکسن عرضه شود و جمهوری اسلامی از پیشگامان تولید این واکسن در جهان باشد.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش امنیت را برای کشور بسیار مهم دانست و گفت: امنیت، همه حوزه ها از جمله امنیت هوایی، زمینی اجتماعی، خانواده و اقتصادی را شامل می شود و از کلیدی ترین مسائل جامعه است. 

آیت الله دری نجف آبادی  ضمن تشکر از زحمات تلاشگران پدافند هوایی و نیروی انتظامی گفت: باید به مسائل فرهنگی، اقتصادی ، جهش تولید و فعالیت سالم اقتصادی بیشتر توجه نماییم. سبک زندگی اسلامی و قناعت و صرفه جویی جزء حساس‌ترین مسائل است که در شرایط فعلی جامعه باید رعایت شود تا دچار مشکل نشویم.

او  ضمن تسلیت به مناسبت شهادت پیامبر صلی الله علیه و آله و امام حسن علیه السلام و امام رضا علیه السلام ادامه داد: در شرایط فعلی باید دلهایمان در کنار اهل بیت(ع) باشد و رابطه قلبی خود را با اهل بیت و امام زمان (عج) بر اساس حق، حقیقت، تقوا، معنویت و ولایت الهی برقرار کنیم. 

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.