بسته حوادث:

شب جمعه مرگ بار برای راننده پژو/۴۰۰ هزار خدمت پلیس به هم استانی‌ها

برخورد یک دستگاه کامیون با سواری پژو در محور اسلام آبادغرب به حمیل راننده پژو را به کام مرگ کشاند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : برخورد یک دستگاه کامیون با سواری پژو در محور اسلام آبادغرب به حمیل در انتهای باند فرودگاه اسلام آبادغرب به حمیل رخ داد که در اثر آن راننده پژو در دم جان باخت.

او گفت : علت این حادثه تغییر مسیر ناگهانی سواری پژو به منظور دور زدن گزارش شده است.

او افزود: رانندگان اگر به هر دلیلی نیاز به تغییر مسیر دارند، ابتدا باید با چراغ راهنما و علامت‌دادن، رانندگان وسایل نقلیه دیگر را آگاه سازند و سپس با رعایت حق تقدم و احتیاط، مسیر حرکت خود را تغییر دهند .

ارائه خدمات مختلف پلیس در ۶ ماهه نخست امسال

پلیس کرمانشاه در ۶ ماهه نخست امسال در حوزه‌های مختلف ۴۰۰ هزار خدمت به هم استانی‌ها ارائه کرده است.

فرمانده انتظامی استان گفت: در این مدت ۱۴ هزار خدمت به مشمولان وظیفه عمومی، ۵۵ هزار خدمت مربوط به صدور گواهینامه و هزار و ۱۰۰ مورد خدمت به اماکن ارائه شده است.

 جاویدان افزود: در نیمه نخست امسال ۴ هزار و ۳۶۸ واحد صنفی پلمب و ۴ هزار دستگاه خودرو نیز که تخلفات مختلفی را مرتکب شده بودند، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

مصالحه ۷۱ درصدی پرونده‌های ارجایی به مراکز مشاوره پلیس

فرمانده انتظامی استان به ارائه ۷ هزار و ۹۶۰ مورد خدمات مشاوره‌ای رایگان به عموم شهروندان توسط مرکز مشاوره معاونت اجتماعی و مراکز مشاوره کلانتری‌های سطح استان اشاره کرد و گفت: در نیمه نخست امسال ۵ هزار و ۶۴۵ پرونده از مراجع قضائی به مراکز مشاوره ارسال شده که ۷۱ درصد آن‌ها به مصالحه ختم شده است.

 جاویدان با بیان اینکه در این مدت ۸ هزار و ۱۱۳ مورد تماس با سامانه ۱۹۷ پلیس برقرار شده، افزود: ۵ هزار و ۷۶۸ مورد معادل ۷۱ درصد مربوط به تقدیر از عملکرد پلیس، یک هزار و ۸۴۱ مورد معادل ۲۲ درصد مربوط به انتقاد از عملکرد همکاران ما و مابقی نیز پیشنهادات و شکایات بوده است.

هفته ناجا فرصت خوبی برای بیان خدمات پلیس است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا و قدردانی از زحمات نیرو‌های پلیس و تجلیل از خانواده‌های آنان، گفت: این هفته فرصت خوبی است تا خدمات پلیس بیش از هر زمان دیگری به اطلاع عموم مردم برسد.

 جاویدان با بیان اینکه پلیس به عنوان نهادی اجتماعی بیشترین تعامل را با مردم و همه سازمان و دستگاه‌ها دارد، ادامه داد: همکاران ما شبانه روز تلاش می‌کنند تا بهترین خدمات را به مردم ارائه و امنیت مطلوب را برای ان‌ها برقرار کنند که تا حد زیادی نیز موفق بوده اند.

او با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا برنامه‌های هفته ناجا در استان کرمانشاه را بسیار محدود کرده است، گفت: دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، غباروبی مزار شهدا، صبحگاه مشترک عمومی و حضور جمعی از کارکنان در مزکز انتقال خود از جمله برنامه‌های این هفته است که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

برنامه‌های امسال هفته ناجا با شعار" با هم برای امنیت و سلامت " از ۲۷ مهرماه تا ۲ آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار