طرز تهیه رول پنیری گوشت و فرانکفورتر

در مطلب زیر طرز تهیه رول پنیری گوشت و فرانکفورتر را آموزش می‌دهیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رول پنیری گوشت و فرانکفورتر یک غذای ساده است که به راحتی می‌توانید آن را در منزل آماده کنید. این غذا جز غذا‌هایی است که معمولا هر سلیقه‌ای آن را می‌پسندد. فراکفورتر از خانواده سوسیس‌ها به حساب می‌آید که ۷۰ درصد آن را گوشت گوساله تشکیل داده است. این نوع سوسیس را به سه روش می‌توان طبخ کرد. می‌توانید آن را گریل، هواپز یا سرخ کنید و در هر سه حالت از طعم لذیذ آن لذت ببرید. فرانکفورتر برای بشقاب‌های مخصوص و انواع ساندویچ‌ها مناسب است.

رول پنیری گوشت و فرانکفورتر یک دستور غذای متفاوت از این نوع سوسیس است. آن را تهیه کنید و لذت ببرید.


بیشتربخوانید


مواد لازم:

سوسیس فرانکفورتر ۲ عدد
گوشت چرخ کرده ۳۰۰ گرم
پیاز ۱ عدد
پنیر خامه‌ای ۱ پیمانه
پنیر چدار رنده شده به مقدار لازم
پاپریکا ۱ قاشق غذاخوری
سیر ۳ حبه
پودر سیر ۱ قاشق غذاخوری
فلفل سبز ۴ عدد
سس گوجه فرنگی به میزان لازم
روغن سرخ کردنی به میزان لازم
نمک به میزان لازم

طرز تهیه:

ابتدا سوسیس‌های فرانکفورتر را خرد کنید و سپس آن‌ها را به همراه پیاز خرد شده در مقداری روغن تفت دهید. بعد از آن که آن‌ها را کمی تفت دادید گوشت چرخ کرده، سیر خرد شده، فلفل سبز خرد شده، پاپریکا، پودر سیر و نمک را به آن اضافه کنید و آن‌ها را به خوبی با هم تفت دهید. پنیر خامه‌ای را اضافه کنید و ترکیبتان را خوب هم بزنید و سپس تابه را از روی حرارت بردارید.

هر یک از نان‌های ترتیلا را با مقداری از مواد تهیه شده پر کنید و در آخر یک لایه پنیر چدار رنده شده روی آن بپاشید و سپس نان‌ها را رول کنید. در انتها نان‌های رول شده را در مقداری روغن سرخ کنید تا طلایی رنگ شوند و آن را با سس کچاپ میل کنید.

منبع: کاله

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار