تولیت آستان قدس رضوی:‌

مردم در عزاداری‌های محرم و صفر عقلانیت دینی ‌و تبعیت از رهبری را به نمایش گذاشتند‌

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مردم در عزاداری‌های محرم و صفر عقلانیت دینی و ولایت‌مداری و تبعیت از رهبری را به نمایش گذاشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در ویژه برنامه ظهر شهادت حضرت رضا (ع) گفت: همان طور که رهبری فرمودند متدینین در عزاداری‌های محرم و صفر نشان دادند که به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقیدتر هستند، در این دو ماه با وجود همه محدودیت‌ها نه تنها نام اباعبدالله (ع) و امام رضا (ع) کم رنگ‌تر نشد، بلکه پرفروغ‌تر از سال‌های قبل اقامه شد.

او افزود: مردم در این دوماه عقلانیت دینی و ولایت‌مداری و تبعیت از رهبری را به نمایش گذاشتند.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: در این دوماه به میزان توان و امکانات تلاش کردیم شرایط زیارت توام با آرامش، آسایش و سلامتی را برای زائران فراهم کنیم، اما قطعا نتوانستیم آنچه در شأن زائران این امام رئوف بود را فراهم آوریم از همین رو از زائران به سبب کمبود‌های احتمالی عذرخواهی می‌کنم.
بیشتربخوانید


مروی بیان کرد: از خدام بارگاه منور رضوی در تمام بخش‌های حرم مطهر که بسیار در این دوماه زحمت کشیدند، رسانه ملی که پیام حقانیت اهل بیت (ع) را به مردم جهان رساند و پزشکان و پرستاران که در این ایام فداکاری کردند و در راه خدمت به مردم شهید دادند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

 
منبع:تسنیم
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.