استاندار خراسان شمالی:

ماسک نهصد تومانی به بازار خراسان شمالی عرضه شد

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: مراکز فروش ماسک در صورت تخلف پلمب خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر نصب بنر اطلاع رسانی قیمت جدید ماسک تولیدی استان در مراکز فروش ماسک، گفت: ماسک مورد نیاز داروخانه‌ها و روستا‌ها توسط مسئولان توزیع می‌شود.

شجاعی با بیان اینکه فرمانداران باید سیستم توزیع ماسک در شهرستان‌ها را کنترل کنند، ادامه داد: سهمیه ماسک شهرستان‌ها توسط تولید کننده‌ها و توزیع کننده‌ها باید هر سه روز تهیه و تحویل داده شود.

او  با تاکید بر برخورد شدید با متخلفان فروش ماسک خارج از قیمت مصوب، افزود: مراکز متخلف بلافاصله پلمب می‌شوند و همچنین از فروش ماسک‌هایی که نشان استاندارد ندارد باید جلوگیری شود.


بیشتر بخوانید


شجاعی با بیان اینکه با همکاری واحد‌های تولیدی استان و با هدف کمک به سلامتی مردم ماسک تولید استان از شنبه با قیمت ٩٠٠ تومان به فروش می‌رسد، افزود: این به معنای جلوگیری از توزیع انواع ماسک‌های دیگر نیست و مراکز فروش می‌توانند ماسک‌های دیگر با رعایت مسائل قانونی و مورد تایید سیستم قضا و دارو کشور و استان را به فروش برساند.

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: موجود نبودن ماسک تولید استان با قیمت ٩٠٠ تومان در مراکز فروش تخلف است و اگر کمبودی وجود دارد باید اعلام تا تهیه شود.

شجاعی با بیان اینکه واحد‌های تولیدی موظف به تامین ماسک مورد نیاز استان هستند، تاکید کرد: ماسک مازاد تولیدکنندگان به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.

انتهای پیام/د



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.