تخلیه و بارگیری در بنادر بوشهر بدون وقفه ادامه دارد

معاون بندری اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: پس از وقفه‌ای کوتاه در فعالیت سامانه‌های بندری، اکنون تخلیه و بارگیری بدون هیچگونه وقفه‌ای در بنادر استان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد شکیبی نسب معاون بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: پس از وقفه‌ای کوتاه مدت در فعالیت سامانه‌های بندری، اکنون فعالیت تخلیه و بارگیری کالا در بخش‌های ستادی و عملیاتی بنادر این استان بدون هیچگونه وقفه‌ای به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

او افزود: تشریفات بندری و گمرگی کالا در بخش صادرات و واردات نیز بدون هیچگونه وقفه‌ای در حال انجام است.

معاون بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد:  در  ۶ ماهه ابتدایی امسال یک میلیون و ۳۵۰ هزارتن کالا در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از ۷۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید


شکیبی نسب عنوان کرد: عمده صادرات بندر بوشهر شامل مواد معدنی و مصالح ساختمانی است که نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

او افزود: از مجموع یک میلیون و  ۳۵۰ هزار تن تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر، ۹۰۰ هزار تن مربوط به صادرات غیرنفتی بوده که عمده آن به مصالح ساختمانی و مواد معدنی اختصاص داشته است.

معاون بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با توجه به تعامل و همکاری موجود در بخش‌های مختلف عملیات تخلیه و بارگیری پیش بینی می‌شود تا پایان امسال بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار تن عملیات تخلیه و بارگیری در بوشهر  صورت گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.